Szybki kontakt

Sky Crunch - jeden przyrząd, wiele możliwości

2019-03-14
Sky Crunch - jeden przyrząd, wiele możliwości
Kiedy chcesz urozmaicić swój trening, warto brać pod uwagę niestandardowe rozwiązania. Sky Crunch jest jednym z takich elementów wyposażenia, ponieważ nie często możemy spotkać go na popularnych i komercyjnych obiektach. Mimo tego jest to świetne narzędzie, które może posłużyć Wam w walce o zgrabną i wymodelowaną sylwetkę. Chcesz się przekonać na własne oczy, ponieważ Twoja domowa siłownia potrzebuje renowacji lub powiewu świeżości? W takim razie zapraszamy do lektury. Spróbujemy przedstawić Sky Crunch w taki sposób, by każdy wiedział, na jaki rodzaj aktywności musi się szykować.

Sky Crunch – podstawowe informacje

Kiedy jazda na rowerze stacjonarnym już się znudziła, bieżnia jest zbyt droga, a orbitrek zajmuje zbyt dużo miejsca, na ratunek przychodzi Sky Crunch. Jest to uniwersalne narzędzie, które angażuje do pracy całe Twoje ciało. Zajmuje niewiele miejsca, a jego cena jest z pewnością przyjazna dla domowego budżetu. Domowa siłownia nie musi być droga i zaawansowana, by połączyć zarówno trening siłowy, jak i ćwiczenia aerobowe. Świetnym przykładem jest m.in. model HMS Double Crunch 2w1, ponieważ producent zadbał o połączenie urządzenia Sky Crunch z rowerem stacjonarnym, który jest dla wielu zawodników najlepszym rozwiązaniem. Jeżeli jednak chcecie w pierwszej kolejności oswoić się z tym przyrządem, to znacznie tańszy model HMS Premium Crunch będzie równie dobrą inwestycją. Sky Crunch angażuje podczas treningu m.in. mięśnie: pośladków, ud, brzucha, pleców, klatki piersiowej, barków. Jak widać, jeden ruch potrafi zapewnić bodziec całemu ciału.

Jak wykonywać ćwiczenia?

Zawsze zaczynaj od rozgrzewki! Pozwoli to pobudzić Twoje ciało i mięśnie, dzięki czemu ich praca będzie bardziej wydajna i bezpieczna. Pomocna na tym etapie będzie guma do ćwiczeń. Same wymachy rozgrzeją Twoje stawy, lecz nie będą wystarczające dla mięśni. Aktywuj za pomocą tego narzędzia mięśnie, wykonując m.in. przysiady, przyciągania i rozciągania. W ten sposób organizm poczuje wysiłek i przygotuje się do dalszej pracy. Jeżeli już podnieśliście tętno i czujecie, że mięśnie są gotowe, możecie wsiadać na Sky Cruncha! Ustawcie się w pozycji stojącej i płynnym ruchem przejdźcie do przysiadu przypominającego ćwiczenie o nazwie “krzesełko”. Nie bójcie się utraty równowagi, ponieważ cały czas będziecie trzymać się uchwytów. Następnym krokiem jest przyciągnięcie się do pozycji stojącej. Pamiętajcie o depresji i retrakcji łopatek, napiętym brzuchu i skupieniu się na pracy poszczególnych partii. Na początku wykonujcie powtórzenia powoli, aż opanujecie ruch do perfekcji – nie zajmie to dużo czasu. Na sam koniec pozostaje stretching, czyli rozciąganie. Do tego przydatna będzie mata do ćwiczeń, której zadaniem jest izolacja od zimnej i twardej podłogi. Z takim zestawem Twoja domowa siłownia będzie niesamowicie wydajna i każdy trening będzie czystą przyjemnością.

Walka o imponującą sylwetkę? Stawiaj na urozmaicenie

Kiedy chcesz pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, musisz być przygotowany na deficyt kaloryczny. Organizm przyzwyczaja się jednak do wysiłku i dlatego należy stale progresować lub urozmaicać treningi. Doskonałym wyborem są więc ćwiczenia na Sky Crunch przeplatane z bieżnią lub innymi przyrządami. Jeśli jednak nie chcecie inwestować w rower treningowy magnetyczny, ponieważ nie macie dużej przestrzeni i musicie wybrać, to wcześniej przedstawiony model HMS Double Crunch 2w1 będzie najlepszą inwestycją.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel