Samemu czy w grupie? Jaki trening jest dla Ciebie?

Chcesz zrealizować założone cele i wolisz dokonać tego w samotności? Wybierając takie propozycje jak rower, rolki, czy jogging, możesz zrobić naprawdę efektywny trening cardio bez pomocy osób trzecich w krótkim czasie. Jakie są zalety takich metod treningowych? Niezależnie, czy wybierasz rower treningowy magnetyczny, czy przemierzanie kilometrów na świeżym powietrzu – masz możliwość skupienia się w pełni na wyniku ze słuchawkami na uszach. W przypadku cardio w domu lub na siłowni możesz również oddać się książce, czy obejrzeć film, co zabije czas przy jednoczesnym spalaniu kalorii. 

Trening siłowy w spokoju

Zarówno amatorzy, jak i zawodowi siłacze dzielą się na dwie grupy. Jedni wolą ćwiczenia z partnerami lub sekcją kulturystyczną/trójbojową/strongman, natomiast drudzy wybierają ciężki trening w maksymalnym skupieniu. Główną zaletą treningu z partnerem lub w grupie jest asekuracja przy seriach głównych, które na pewnym poziomie, są na granicy możliwości zawodnika. Jeżeli zatem chcesz wejść na najwyższe obroty, zadbaj o to, by podczas wyciskania mieć wsparcie chociaż jednej osoby o podobnej sile. 

Zajęcia zorganizowane

Zumba, fitness, grupowa joga, spinning, czy body pump to interesujące opcje, które organizowane są w dużych grupach z trenerem. Takie zajęcia odbywają się ok. 1-3 razy w tygodniu i są o wiele chętniej wybierane przez kobiety niż mężczyzn. W ostatnich latach na szczęście coraz więcej Panów przekonuje się do takiej formy aktywności. O ile joga, fitness, czy nawet zumba są stosunkowo popularne, wielu interesantów zastanawia się nad tym, czym jest body pump.

Otóż można powiedzieć, że są to zajęcia interwałowo-siłowe. W trakcie zaplanowanych sekwencji fitness dochodzi aktywność z wykorzystaniem takich komponentów jak
sztanga do body pump. Przykład: wejście i zejście na stepper w rytm muzyki z jednoczesnym wyciskaniem żołnierskim sztangi nad głowę. Brzmi ciężko? W praktyce również nie należy do najprostszych.

Koordynacja ruchowa jest niezwykle istotna, dlatego interesantów należy podzielić na początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych.
Czy można ćwiczyć body pump w samotności? Tak. Jedynym wymogiem jest ww. sztanga do body pump, która od klasycznego gryfu różni się tym, że została powleczona specjalnym antypoślizgowym tworzywem sztucznym. Dzięki temu nie wyślizguje się z dłoni podczas dynamicznych wymachów.Nie zapominaj o tym, że trening ma być dla Ciebie przyjemnością. Jeśli wolisz ćwiczyć w samotności i skupić się jedynie na celu, to po prostu rób to. Spróbuj jednak wszystkich wariantów, by wybrać najlepszy dla siebie. Może okaże się, że rower treningowy magnetyczny pozwoli Ci odpocząć psychicznie od natłoku spraw służbowych i obowiązków dnia codziennego. W spokoju spalisz kalorie, posłuchasz ulubionej muzyki lub obejrzysz film.

Rekomendowane produkty BeActive

Zestaw do ćwiczeń 86kg ze sztangą 180 cm, gryfem 120 cm łamanym, nakładem obciążeń i hantlami
W skład zestawu wchodzi gryf prosty 180cm, gryf 120cm / 25mm lekko łamany lub mocno łamany (do wyboru), dwa gryfy 45cm / 25mm do hantli, zaciski gwintowane oraz 72,5kg obciążeń o średnicy 26mm, które można dowolnie konfigurować.
559,00 zł
Taśma rehabilitacyjna, guma do ćwiczeń i yogi 2m- komplet
Taśma rehabilitacyjna, guma do ćwiczeń
65,00 zł
Zaufane Opinie IdoSell
4.79 / 5.00 2214 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-12-08
Profesjonalizm
2020-12-10
Niewiarygodnie szybka przesyłka. Towar super. Wszystko tak jak powinno wyglądać.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel