Często zadawane pytania (FAQ)

Zamówienia

Zamówienie można złożyć bezpośrednio przez nasz sklep internetowy – wystarczy dodać produkty do koszyka, uzupełnić dane i wybrać metodę płatności.

Tak, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo pod adresem sklep@be-active.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792 643 500.

Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość wybierając opcję „Zamów bez rejestracji”. Założenie konta umożliwia jednak szybsze składanie kolejnych zamówień oraz łatwe śledzenie ich statusu.

Płatności

W naszym sklepie internetowym dostępne są następujące metody płatności: Google Pay, PayPo („kup teraz, zapłać za 30 dni”), BLIK, przelew online, płatność ratalna, karta płatnicza (Visa/Mastercard), przelew zwykły oraz płatność za pobraniem przy odbiorze.

Tak, oferujemy możliwość zakupu na raty za pośrednictwem systemu ratalnego dostępnego podczas finalizacji zamówienia. Wystarczy wybrać opcję „raty” jako metodę płatności i postępować zgodnie z instrukcjami operatora płatności.

Tak, wszystkie transakcje są szyfrowane i obsługiwane przez certyfikowanych operatorów płatności.

Dostawa

Koszt dostawy zależy od wybranej metody wysyłki oraz wagi produktu – szczegółowy cennik znajduje się w zakładce „Wysyłka”.

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24–48 godzin. Czas dostawy zależy od przewoźnika i wybranej opcji wysyłki.

Tak, po nadaniu przesyłki otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu możesz sprawdzić status paczki.

Zwroty i Reklamacje

Tak, masz 30 dni na zwrot bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać towar i wypełnić formularz zwrotu.

Zwroty należy kierować na adres:
BE-ACTIVE.PL, ul. Sobieskiego 75, 96-100 Skierniewice.

W przypadku wady produktu prosimy o kontakt mailowy z opisem problemu i zdjęciem. Przeprowadzimy procedurę reklamacyjną zgodnie z przepisami prawa.

Produkty i dostępność

Tak, produkty naszych marek Be-active oraz Pretorians dostępne są od ręki i znajdują się na naszym magazynie. W przypadku produktów innych marek informacja o dostępności (od ręki lub na zamówienie) znajduje się bezpośrednio na karcie produktu.

Jeśli produkt jest niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności lub skontaktować się z nami w sprawie terminu dostawy.

Kontakt i wsparcie

Dostępni jesteśmy mailowo pod adresem sklep@be-active.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 792 643 500. Szczegóły znajdziesz w zakładce „Kontakt”.

Obsługa klienta działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00.

Prawdziwe opinie klientów
4.8 / 5.0 8167 opinii
pixel