Szybki kontakt

Jak zrzucić brzuch piwny? Sprawdź akcesoria sportowe do spalania kalorii!

2020-07-28
Jak zrzucić brzuch piwny? Sprawdź akcesoria sportowe do spalania kalorii!
Organizm mężczyzny w pewnym momencie zaczyna produkować coraz mniej testosteronu. Jeśli dodatkowo nie jesteś aktywny fizycznie i nie dbasz o dietę, wystąpienie brzuszka piwnego to tylko kwestia czasu. Zaniedbana sylwetka nie wygląda atrakcyjnie. Na szczęście coraz więcej Panów szuka sposobu, by pozbyć się efektu wydętego brzucha, który znany jest przez miłośników zbyt dużej ilości piwa. 

Czemu otyłość brzuszną nazywamy piwnym brzuchem? Co powoduje taki efekt i jak z nim walczyć? Przedstawiamy odpowiedzi na wszystkie pytania, by każdy świadomie zadbał o zdrową i szczupłą sylwetkę w sposób efektywny. Wiedza i ciężka praca to klucz do sukcesu. 

Dlaczego robi Ci się brzuch piwny?

Gromadzenie się tkanki tłuszczowej najczęściej występuje u kobiet. Piwo jednak powoduje wyrzut żeńskich hormonów w organizmie mężczyzny, co zupełnie zmienia pracę gospodarki hormonalnej regulującej rozkład tłuszczu i pozostałe czynniki odpowiedzialne za nasz wygląd. Brzuszek piwny może jednak pojawić się ze względu niskiej aktywności fizycznej, niewłaściwej diety i nieregularnego trybu życia. 

Jak walczyć z piwnym brzuszkiem?

Przejdźmy do kwestii zwalczania problemu. W przypadku brzucha piwnego u mężczyzn mamy pewność, że musimy działać dwuetapowo. Pierwszy to redukcja tkanki tłuszczowej. Drugi to podniesienie poziomu testosteronu. Jak to zrobić?

Treningi siłowe – niezbędne ćwiczenia i asortyment

Zwykłe serie na biceps niewielkimi hantlami nie wystarczą, by podnieść Twój poziom testosteronu. Są dobrym rozwiązaniem jedynie na początek, by zaadaptować organizm do nowego bodźca i nauczyć się techniki. Po pierwszym miesiącu należy jednak przejść do progresu siłowego i ćwiczeń wielostawowych, które naprawdę dadzą Ci popalić. 

Co to znaczy? Że musisz postawić na świętą trójcę trójboju. Chodzi oczywiście o przysiady, wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i martwy ciąg. Udaj się jednak do trenera, który nauczy Cię poprawnej techniki i sprawdzi, czy Twoja postawa pozwala na takie ćwiczenia. Gdy nauczysz się wykonywać ruch we właściwy sposób, czas najwyższy na inwestycję w niezbędny asortyment. Potrzebne są Ci takie narzędzia jak: gryf prosty, stojaki, ławka płaska, obciążenie żeliwne i akcesoria do rozgrzewki typu guma do ćwiczeń.

Kompletując wyposażenie domowej siłowni postaw na zestawy, np. do ćwiczeń ze sztangą, w skład którego wchodzi gryf prosty i minimum 60-80 kg obciążenia. Guma do ćwiczeń również nie powinna być najgrubsza. Wystarczy model stawiający opór między 1-6 kg. Chodzi w końcu tylko o to, by podczas rozgrzewki aktywować mięśnie. 

Treningi cardio i zwiększona aktywność w ciągu dnia

Gdy zaczniesz liczyć kalorie i jeść świadomie, czas na sport. W lecie warto postawić na aktywności na świeżym powietrzu, które można uprawiać z bliskimi. Świetnym przykładem jest koszykówka, wycieczki rowerowe, piłka nożna, czy trekking. W zimie natomiast zainwestuj w kompaktowy rower treningowy magnetyczny do mieszkania. Z jego pomocą możesz trenować i jednocześnie oglądać ulubiony film lub serial. Połączysz w ten sposób przyjemne z pożytecznym. 

Jakie akcesoria kupić, by treningi cardio przyniosły satysfakcjonujące rezultaty? Świetnym przykładem jest rower treningowy magnetyczny WHITE HMS M1611. Posiada on:
- niewielkie rozmiary,
- 8 poziomów regulacji oporu,
- regulację siodełka i kierownicy, 
- komputer mierzący czas, dystans, prędkość i spalone kalorie, sensor pulsu. 

Jak widać, gwarantuje on wszystko, czego potrzebujesz, by trening był efekty. Nie zapomnij jednak o rozgrzewce, która przygotuje Twoje mięśnie, stawy i ścięgna do wysiłku.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel