Szybki kontakt

Kilka sposobów na szybkie zrzucenie kilogramów do lata!

2020-04-17
Kilka sposobów na szybkie zrzucenie kilogramów do lata!
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami? Po sezonie zimowym zostało Ci kilka nadprogramowych kilogramów? Nie czekaj i zacznij działać już teraz. Nie potrzebujesz nawet zaawansowanego wyposażenia lub karnetów na siłownie, baseny i inne obiekty sportowe.

Poznaj tajemnice walki z tkanką tłuszczową. Czy efektywne ćwiczenia na boczki istnieją? Jak odchudzać się w sposób zdrowy i bezpieczny? Przedstawimy Ci w dalszej części tekstu kilka istotnych wskazówek i plan treningowy w domu, dzięki któremu możesz zacząć już teraz!

Czemu przez zimę nabieramy masy?

Jest to naturalna forma zabezpieczenia organizmu przed mrozem. Organizm zyskuje dodatkową warstwę izolacyjną, dzięki której jest nam po prostu cieplej. Do tego dochodzi senna atmosfera, niskie temperatury, krótkie dni i niesprzyjające warunki, które często zmuszają nas do pozostania w domu. Chętniej sięgamy również po tłuste i cięższe potrawy, przez co nasz bilans kaloryczny jest dodatki. 

Czy to źle, że nabieramy masę na zimę? Surplus kaloryczny zapewnia lepszą regenerację, co przekłada się tym samym na poprawioną odporność organizmu. Nie warto w czasie zimy redukować tkanki tłuszczowej za wszelką cenę, gdyż szybko odbije się to na naszym zdrowiu. Wybierz zatem ćwiczenia odchudzające w domu, które nie tylko pozwolą na powrót do formy po zimie, ale także poprawią Twoją kondycję i samopoczucie.

Jak zrzucić zbędne kilogramy? 

Żeby spalić tkankę tłuszczową, potrzebujesz ujemnego bilansu kalorycznego. Możesz osiągnąć go przy pomocy dwóch propozycji. Rygorystycznej diety (w przypadku siedzącego trybu życia) lub dodatkowej aktywności, która podbije Twoje zapotrzebowanie. Wybierając drugą opcję, stawiasz na zdrowsze rozwiązanie – zarówno dla organizmu, jak i psychiki. 

Trening siłowy nie jest najlepszym pomysłem na zwiększenie deficytu kalorycznego. Jest to wysiłek statyczny i w czasie jednej sesji treningowej spalimy maksymalnie 100-150 kcal. Ćwiczenia cardio z wykorzystaniem takich urządzeń jak rower treningowy magnetyczny (np. WHITE HMS M2005) mogą okazać się dużo lepszą alternatywą, gdyż w ciągu godziny jesteśmy w stanie spalić nawet 300-600 kcal – w zależności od indywidualnych możliwości. Trzeba jednak przyznać, że rower treningowy magnetyczny nie należy do najtańszych. Co zatem pozostaje?

Świetną opcją jest skakanka lub aerobik (lub jego odmiany) przy pomocy stepów. Sesje możesz urozmaicać, wykorzystując m.in. hantle, czy zestawy typu sztanga do body pump z gumowym obciążeniem.

Jak się zmotywować do ćwiczeń?

Szukasz motywacji? Co chwilę zaczynasz od pełnej godziny? Nie ma sensu tego odkładać. Jeśli siedzisz przed telewizorem i oglądasz serial, program lub film, to jest właśnie czas na trening. Nie musisz wyłączać telewizji. Ćwiczy przy niej i wyrabiaj w sobie codzienną rutynę. Im dłużej zwlekasz z ćwiczeniami, tym większe ryzyko, że ich po prostu nie wykonasz. Twój czas jest tu i teraz!Jak widać, jest tylko jedna słuszna odpowiedź na pytanie: kiedy najlepiej ćwiczyć. Brzmi ona tu i teraz! 

Jeśli jesteś zwolennikiem lub zwolenniczką motywacji za pomocą nagród, wykorzystaj to. Ustal sobie niewielki cel i jeśli go zdobędziesz, zainwestuj w nowe akcesoria do treningu, np. gumy mini band (np. zestaw od firmy Pretorians). Z nimi wejdziesz na kolejny poziom! Rób tak za każdym razem, nagradzając się drobnym gadżetem, a szybko trening stanie się Twoim uzależnieniem.
Document
IdoSell Shop - Prawdziwe Opinie Klientów
4,73 / 5,00 (552 opinii)
pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij