Szybki kontakt

Jak zniwelować cellulit? Kilka rad dla poprawy sylwetki

2018-09-11
Jak zniwelować cellulit? Kilka rad dla poprawy sylwetki

Można jednak walczyć z tym problemem w zadowalający sposób. Chcemy dziś zaprezentować wszystkim Paniom kilka porad, które pomogą w walce o wymarzoną sylwetkę, poprawę samopoczucia i pewności siebie.

Zapomnij o cudownych kremach, balsamach i żelach

Pozbądź się cellulitu bez wysiłku! Znasz to zdanie? Jeśli szukasz informacji na temat tego przeciwnika, z pewnością widziałaś je wiele razy. Może nawet skusiło cię i kupiłaś drogie preparaty, które nie przyniosły satysfakcjonujących rezultatów. Nie ma w tym nic wstydliwego, ponieważ każdy szuka metod, które pozwolą bez wysiłku dotrzeć do celu.

 

Niestety, nie tędy droga. Cellulit spowodowany jest niepoprawną retencją wody w organizmie, a przyczyn takiego stanu rzeczy może być naprawdę wiele. W pierwszej kolejności należy przyjrzeć się swojej diecie i ocenić tryb życia. Alkohol, używki, sól, cukier, siedzący tryb życia i nadwyżka kaloryczna to główny powody zbyt dużej ilości tkanki tłuszczowej, a co za tym idzie, powstawania cellulitu.

 

Wybierz więc gumy do ćwiczeń, zamiast kolejnych produktów z drogerii, ponieważ będą one tańsze i przyniosą więcej pozytywów, niż myślisz – jednak o tym później.

Gumy do ćwiczeń i trening funkcjonalny – niezbędne akcesoria na początek przygody

Chcąc pozbyć się cellulitu, musisz pogodzić się z tym, że bez aktywności fizycznej i zbilansowanej diety, prawdopodobnie ciężko będzie dojść do mety. Zdajemy sobie sprawę, że wrzucenie takiej osoby na głęboką wodę i morderczy trening siłowy lub kilkudziesięciominutowe sesje joggingowe, będzie zbyt intensywne. Chcemy pokazać Wam trening domowy, który będzie przyjemnością. Warto wyposażyć się w dwa podstawowe akcesoria: mata do ćwiczeń i gumy fitness – można nabyć je w każdym sklepie sportowym za kilkadziesiąt złotych (zazwyczaj taniej niż średniej jakości produkty drogeryjne).

 

Zacznij od czegoś prostego i niewielkiego oporu, wybierając m.in. czerwoną gumę. Charakteryzuje się ona elastycznością i niską ceną. Nie musisz na samym początku ustalać godzinnego treningu, więc wybierz cel: 15 minut w pierwszym tygodniu, 20 minut w drugim, 25 w trzecim itp.

 

Jak ćwiczyć? Najlepiej zacznij od prostych ćwiczeń jak przysiady i ramiona – 3 serie po 12 powtórzeń na każde ćwiczenie. Taki trening powinien być satysfakcjonujące, by zobaczyć efekty po pierwszym miesiącu.

 

Mata do ćwiczeń przyda się również do stretchingu, czyli rozciągania, które pozytywnie wpłynie na organizm.

 

Osobom początkującym chcemy zaproponować, np. model NBR PRETORIANS o niskiej cenie i grubości na poziomie 15mm. Jeśli chodzi i gumy, to warto wybrać cały zestaw – GU05 MIX SET HMS sprawdzi się doskonale do treningu całego ciała.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel